Popüler Yayınlar

16 Eylül 2011 Cuma

Bloglamaya Başladık!!!!

Merhaba sevgili blog okurları...

Korkmayın canım eski güzin abla şikayetleri tarzı bişeyler yazmıycam. Maksat geyik olsun diye karalıyoruz işte bişeyler.
Birgün canım fena halde sıkılıyor kendime okuyacak yeni bişeyler arıyorum yok bulamıyorum. Benim kankalardan biriside çok meraklıdır matrak şeylere  sordum var mı güzel bişe  oyun olur kitap olur yeterki kafamız dağılsın diye. Bana Pucca nın blogları var çok matrak dedi. Ula dedim blog neki sonra araştırdım falan okudum blog dediğin şey içinden geldiğince küfür edebildiğin ve insanların seni takip ettiği bir platformmuş. Hatta bu bloglar o kadar meşurmuşki bir yayınevi dizüstü edebiyat serisi diye blog yazarlarına kitap yazdırmış. Ya sonra kendi kendime düşündüm işin sırrı küfretmekse benden daha iyi küfür eden yoktur diye :) yok yok korkmayın ben istesem de bi pucca ve sami hazinses olamam. Benden sadece  kendince mahsum küfürler savuran bir blog yazarı olur(tamam itiraf ediyorum benden yazar mazar olmaz aslında maksat muhabbet etmek )
Velhasıl kelam ben netteki hemen hemen her bloggerın bloglarını okudum sonra bir soru parladı kafamda bende blog yazarı olmak istesen ne yapmam gerekir acaba üye oldum falan derken kendi blogunu oluştur sekmendine dokunu verdim. İşte benim blog yazmam böyle bişey...
 Ben öyle günlük tarzı bişler yazmayı düşünmüyorum açıkçası aklıma takılan ilginç olayları sizinle paylaşmaktır niyetim. Yani bir nevi hayata dair osuruk dinletileri...
Bu benim ilk blogum yani bir nevi deneme yazım o nedenle bu blogdaki hataları sayfa düzenindeki saçmalıkları hoşgörünüz(Ya bende ama havaya girdim sanki bu blogları benden başkası okuyacakmış gibi..) Buarada Sevgili Pucca ve Sami Hazinses sizleri seviyoruz beni yanlış anlamayın. Sizin küfürleriniztir bizim ufkumuzu genişleten...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder